Ik ben ontzettend benieuwd wie jij bent en wat jouw karakter is, maar ik begrijp ook dat je stiekem wel nieuwsgierig bent wie Lisa is.
Laat ik je even meenemen in mijn karakter!
Als ik één woord moet kiezen waardoor je mij meteen leert kennen, dan is dat empatisch. Al vanaf kleins af aan kon ik mij enorm inleven in anderen. Ik zag alles, analyseerde alles en voelde alles mee. Daardoor dacht ik altijd groots. Ik maak graag een geheel van dingen en wil anderen een complete ervaring bieden. Of dit nu met een etentje bij mij thuis is of met het creëren van een merk voor een van mijn professionals. Ik draag graag bij aan het geheel.
Tijdens mijn studie Ruimtelijke Vormgeving ontdekte ik de kracht van zichtbaarheid, merkbeleving en branding. Ik zag alles samenkomen en leerde hoe waardevol dat was. De beleving van een plek zegt zoveel over de eerste indruk die iemand krijgt. Het is dan ook niet zo gek dat ik op vakantie altijd op zoek ben naar de leukste restaurants. Ik kijk dan om heel eerlijk te zijn niet meteen naar de menukaart. Nee, ik kijk of alles klopt. Het interieur, het logo, de kleuren, de website en de socials. Daarna check ik pas of ik wat lekkers op de menukaart zie staan. Zo zie je maar, ik kijk altijd (dus echt altijd) naar het geheel.
Ik hoor het je denken. “Hoe ben je dan ineens terechtgekomen in je eigen bedrijf? Wat heb je gedaan?” Ik merkte dat ik een andere visie over het bouwen van bedrijven had dan veel mensen om mij heen. Een paar jaar geleden gaf ik steeds meer ondernemers om mij heen advies. Ik dacht met hen mee, zonder dat ik zelf een bedrijf had. Want ik zag met mijn kritische blik en inlevingsvermogen veel gebeuren. Waarom zou je van alles in je bedrijf gaan veranderen als je niet bij het begin begint? Je merkstrategie en brand beleving: het fundament van je bedrijf.
Ik waagde de sprong in het diepe en koos voor hetgeen wat ik zo tof vind om te doen: inleven, meedenken en een geheel creëren. Natuurlijk (zoals iedereen altijd zegt, maar het is wel zo) was dat niet altijd makkelijk. Ik begon toen ik nog vrij jong was (20) en dan heb je altijd een paar mensen die het niet begrijpen. In onze maatschappij is iedereen altijd bezig met wie je nu bent en wat je nu doet, maar ik doe dat anders. Ik focus mij continu op wie ik wil zijn en wat ik wil doen. Mijn 2.0 versie.
Dat is in mijn trajecten ook zo. We focussen ons tijdens het bouwen van een merk fundament op wie jij in de 2.0 versie wilt zijn. Als je altijd blijft streven naar die nieuwe versie van jezelf en van je merk, dan geloof ik er 100% in dat jij je doelen gaat bereiken.
Mijn grootste doel? Zorgen dat jij trots kunt zijn op je merk. De afgelopen jaren heb ik zelf enorm gebouwd aan mijn eigen merkfundament en heb ik ervoor gezorgd dat ik echt vanuit mijn eigen karakter ben gaan ondernemen. Dat gun ik jou ook en daar kunnen we samen voor gaan zorgen. Dus, krijg ik binnenkort de kans om jou beter te leren kennen? Ik kan niet wachten!
Mijn grootste doel? Zorgen dat jij trots kunt zijn op je merk. De afgelopen jaren heb ik zelf enorm gebouwd aan mijn eigen merkfundament en heb ik ervoor gezorgd dat ik echt vanuit mijn eigen karakter ben gaan ondernemen. Dat gun ik jou ook en daar kunnen we samen voor gaan zorgen. Dus, krijg ik binnenkort de kans om jou beter te leren kennen? Ik kan niet wachten!
Deze website gebruikt cookies om de beste ervaring aan te bieden. Geen zin in? Selecteer dan de optie 'liever niet' of kies je cookies.