Mijn grootste kracht? Anderen motiveren en ‘aanzetten’. Ik ben ontzettend benieuwd wie jij bent en wat jouw karakter is, maar ik begrijp ook dat je stiekem wel nieuwsgierig bent wie Lisa is.
Laat ik je even meenemen in mijn karakter!
Als ik mezelf in één woord zou omschrijven, is het empathisch. Al van jongs af aan voel ik haarfijn aan wat er speelt bij anderen. Ik observeerde, analyseerde en dacht altijd groot. Ik wilde van losse elementen één kloppend geheel maken, iets dat raakt. Of dat nu een etentje bij mij thuis is of een complete branding voor een ondernemer met ambitie.
Tijdens mijn studie Ruimtelijke Vormgeving leerde ik hoe belangrijk zichtbaarheid en beleving zijn. Alles wat je ziet, draagt bij aan wat je voelt. In branding is dat net zo: het gaat niet alleen om een mooi logo, maar om de ervaring als geheel. Alles vertelt een verhaal.
En dat is precies wat ik doe: ik zie het grotere plaatje en zorg dat jouw merk voelt als één kloppend geheel. Een ervaring waarin jouw karakter zichtbaar wordt. Tot in de kleinste details.
Ik hoor het je denken. “Hoe ben je dan ineens terechtgekomen in je eigen bedrijf? Wat heb je gedaan?” Ik merkte dat ik een andere visie over het bouwen van bedrijven had dan veel mensen om mij heen. Een paar jaar geleden gaf ik steeds meer ondernemers om mij heen advies. Ik dacht met hen mee, zonder dat ik zelf een bedrijf had. Want ik zag met mijn kritische blik en inlevingsvermogen veel gebeuren. Waarom zou je van alles in je bedrijf gaan veranderen als je niet bij het begin begint? Je merkstrategie en branding: het fundament van je bedrijf.
Ik waagde de sprong in het diepe en koos voor hetgeen wat ik zo tof vind om te doen: inzoomen, meedenken en een geheel creëren. Natuurlijk (zoals iedereen altijd zegt, maar het is wel zo) was dat niet altijd makkelijk. Ik begon toen ik nog vrij jong was (20) en dan heb je altijd een paar mensen die het niet begrijpen. In onze maatschappij is iedereen altijd bezig met wie je nu bent en wat je nu doet, maar ik doe dat anders. Ik focus mij continu op wie ik wil zijn en wat ik wil doen. Mijn 2.0 versie.
Dat is in mijn trajecten ook zo. We focussen ons tijdens het bouwen van een merk fundament op wie jij in de 2.0 versie wilt zijn. Als je altijd blijft streven naar die nieuwe versie van jezelf en van je merk, dan geloof ik er 100% in dat jij je doelen gaat bereiken.
Mijn grootste doel? Zorgen dat jij trots kunt zijn op je merk. De afgelopen jaren heb ik zelf enorm gebouwd aan mijn eigen merkfundament en heb ik ervoor gezorgd dat ik echt vanuit mijn eigen karakter ben gaan ondernemen. Dat gun ik jou ook en daar kunnen we samen voor gaan zorgen. Dus, krijg ik binnenkort de kans om jou beter te leren kennen? Ik kan niet wachten!
IK BOUW SAMEN MET ONVERSTOORBARE ONDERNEMERS MET EEN EIGEN GELUID EEN DUURZAAM MERK WAAR NIEMAND OM HEEN KAN.
Deze website gebruikt cookies om de beste ervaring aan te bieden. Geen zin in? Selecteer dan de optie 'liever niet' of kies je cookies.