VOOR PROFESSIONALS DIE KLAAR ZIJN OM TE BOUWEN AAN EEN 2.0 VERSIE. ONDERNEMERS MET EEN EIGEN GELUID.

Zijn wij een match?
Mijn trajecten zijn er voor professionals die de CEO’s zijn van hun eigen merk. Wacht, wie zijn dat? Ondernemers met een passie. Ondernemers die geloven in wat ze doen en na de opstartfase nu echt klaar zijn voor de volgende stap met hun merk. Ondernemers die de mindset hebben van de grote spelers: ze willen het gaan maken. Voorloper zijn, visionair denken. Maar dan wel op hun eigen manier. Ze willen veranderen en bouwen aan de 2.0 versie van hun merk, maar ze willen altijd dicht bij zichzelf blijven.
Heb ik jou net omschreven? Dan zijn wij een match! Zit je nog wel in de opstartfase van je merk, maar heb je ook de groeimindset waar ik naar zoek en ben je klaar om het te gaan maken? Ook dan staan mijn deuren gewoon voor je open!
DEZE PROFESSIONALS GINGEN JE VOOR:
Gerdine Letov, Left Write
Gerdine was haar merk ontgroeid. Ze voelde aan alles dat ze zo veel meer kennis en ervaring in huis had, dan wat ze uitstraalde. Ze had geen bedrijfje meer, ze had een bedrijf. Haar merkidentiteit moest dus professioneler, meer passend bij wie ze is en waar ze voor staat. Na een rebranding, fotoshoot, nieuwe website en geheel nieuwe leeromgeving in haar aanbod is Gerdine klaar om verder te groeien vanuit haar eigen karakter. Het resultaat? Een nieuwe doelgroep, nieuwe prijzen en een duurzaam fundament waar ze enorm trots op is!









Esrah Mostert-Kuijpers, Say Yes with Es
Esrah merkte dat ze na twee jaar ondernemen een keuze moest maken. Van eventplanner tot weddingplanner en stylist: ze deed alles. Esrah merkte dat ze niet gelukkig was bij alle dingen die ze deed. Ook zij groeide van een bedrijfje naar een bedrijf en voelde dat het tijd was om de volgende stap te zetten. De eerste stap? Het veranderen van haar bedrijfsnaam.
Nu verovert ze de wereld met Say Yes with Es en focust ze zich volledig op haar kracht als weddingplanner. Een nieuw aanbod, nieuwe bedrijfsnaam, nieuwe branding en nieuwe fotografie. Esrah heeft een turn gemaakt in haar leven als ondernemer, maar ook als mens. Ze weet nu waar ze voor staat en ervaart meer rust.
Een nieuw aanbod met passende prijzen en een duidelijke doelgroep, dat is waar Esrah nu op kan bouwen. Ze boekt zelfs al bruiloften voor over een paar jaar en bouwt aan een tweede merk vanuit haar fundament. Zo zie je maar: een rebranding is er voor nu en in de toekomst!









Antoinet Murier
Antoinet staat op het lijstje als ‘dream photographer’ van vele ondernemers. But she’s more than that. Als creative director en lanceer queen Antoinet Murierde ruimte krijgt om een creatief concept in de markt te zetten, doet ze het. Details, vernieuwing en passend bij de klant weet ze keer op keer de magie van (her)lanceren in te zetten.
We doken in haar strategie, ontwikkelde een volledige branding en gingen aan de slag met haar nieuwe titel. Voor haar merk hebben we een divers en vernieuwend kleurenpalet ontwikkeld, helemaal passend bij haar karakter en aanbod.
Als voorloper en visionair gingen we voor een hoogwaardige uitstraling en brede toepassing voor alles wat ze ontwikkeld en lanceert. Antoinet is naar eigen zeggen eindelijk trots op haar merk en herkent zichzelf en haar waarde in het totaalplaatje. Ready to rock to world!








Bianca Liewes
Met vijftien jaar ervaring is Bianca een van de beste zadelpassers van Nederland. Haar talent en ervaring zag je echter nergens terug in haar merk. Voor Bianca hebben we het totaalplaatje ontwikkeld van A tot Z: een gloednieuwe branding vanuit haar karakter en eigenzinnige strategie, een passende fotoshoot met haar paarden én een complete website met fantastische SEO teksten.
Het totale geheel zorgt ervoor dat Bianca haar jaren ervaring verder door kan zetten en ze tikt met haar nieuwe brand een nieuw niveau van ondernemen aan. Bekijk haar website hier.











Julia Raharing
Julia wist als interim recruiter dat het sterk neerzetten van een merk, mega belangrijk is. Binnen haar werk als recruiter ontdekte ze ook dat haar passie ligt bij een andere manier van werken; het ondernemerschap met een eigen merk ontwikkelen en een gloednieuw aanbod lanceren. Haar visie? De warme wervelwind in het recruitment proces zijn.
Julia wilde haar persoonlijkheid weerspiegelen en haar karakter uitvergroten in haar branding. Samen met Julia zijn we aan de slag gegaan om haar volledige merk vorm te geven, inclusief social media templates en met fotografie door Sophie Oelrich. Het was een geslaagde samenwerking waarin Julia nu haar plek kan claimen in de markt als high-end recruitment adviseur.









Anderen Doen Het
Ifraah en ik zijn al een lange tijd verbonden met elkaar. Ifraah voelde dat haar bedrijf niet uitstraalde wie ze eigenlijk was en wie ze wilde zijn. Haar prijzen waren te laag en ze werd niet serieus genomen. Toen Ifraah in The Way Up stapte was er één ding duidelijk: er moest iets veranderen. Een nieuwe niche, nieuwe doelgroep, nieuw plan en continuerende verandering om impact te maken. Na een volledige rebranding, nieuwe fotografie en nieuwe website durft Ifraah ook eindelijk voor haar eigen waarden te gaan staan. Ze straalt uit wie ze is, voelt zich zeker. Ik heb haar zien groeien van meisje tot vrouw. Deze rebranding bracht Ifraah niet alleen zakelijke successen, maar liet haar ook persoonlijk groeien. Dat is misschien nog wel veel waardevoller!









WE DOEN DIT SAMEN, ECHT SAMEN
Ik omschrijf mijn eigen merk altijd als een ‘inbetween agency’. Tussen de freelance ontwerpers en de grote bureaus in dus. Hier wordt meer gedaan dan dat een grafisch ontwerper doet, maar mijn trajecten zijn een stuk persoonlijker dan bij een grote agency. Ik sta als externe partner aan de zijde van mijn professionals en ben daarmee volledig persoonlijk betrokken bij de groei van hun merk. En mijn team van 8 krijg je erbij!
Het 1-op-1 traject is een creatief proces waar persoonlijke ontwikkeling centraal staat. Daarom moedig ik jou tijdens onze samenwerking aan om jezelf te laten zien vanuit je diepste kern. Door vanaf de kern mee te kijken, kunnen we namelijk echt een merk vanuit jouw karakter gaan bouwen. Ik motiveer jou om je karakter te laten zien en streef ernaar dat jij trots kunt zijn op jouw eigen merk. Dus, waar wacht je nog op?